سامانه آنلاین پشتیبانی چیست؟
11 ماه پیشسامانه پشتیبانی فناورانه یک پرتال ابری و تحت وب و جایگزین نرم افزار های کنترل از راه دور مثل Team Viewer و AnyDesk است .
با این تفاوت که در داخل ایران میزبانی می شود و تحت تاثیر اختلالات قطع اینترنت بین الملل و تحریم و نمی گردد
این ابزار سالها است با نام SGSC توسط شرکت های همکاران سیستم نیز بکار گرفته می شود
نسخه پیش رو بروز ترین نسخه و دارای امکانات بیشتری از قبیل:
- کاملا فارسی سازی شده
- امکان گفتگوی مستقیم هلپ دسک با کاربر و ارسال و دریافت فایل
- قابلیت مستندات سازی و یادداشت برای هر اتصال در پرتال
- مدیریت اتصالات مشتریان و دسترسی ریموت تحت وب از هر کجا
- امکان اجرای انلاین دستورات کامند لاین ، بدون نیاز به ریموت و تحت وب
- گزارش آنلاین از وضعیت سخت افزار و مانیتور نرم افزار های نصب شده
- امکان برگزاری وبینار آنلاین و جلسات سازمانی
- شخصی سازی ابزارک برای اتصالات خاص
- تایم لاین پشتیبانی
- رکورد اقدامات انجام شده
- و...
- می باشد
این نرم افزار کاملا امن بوده و کلاینت ها برای اتصال به سرور از متد رمز نگاری E2EE بهره می برند . لاگین در پرتال از رمز یکبار مصرف 2FA پشتیبانی میکند .
این سامانه به دو صورت ابری ( اشتراکی) و یا به صورت اختصاصی ( هاست ) در سرور های شرکت های بزرگ قابل پیاده سازی است
جهت دریافت اشتراک لطفا با ایمیل سازمانی به ما تیکت بزنید
نمایش دموی آنلاین سامانه
لینک سامانه : https://r.ictsupport.ir کاربر: Demo@ICTSupport.ir کلمه عبور : Demo123
* لطفا جهت درخواست نصب به صورت لوکال و روی سرور های داخلی سازمان از طریق تیکت با ما مکاتبه نمایید .
**در صورت نیاز به منظور آشنایی با امکانات سامانه ، برای مدت محدود 1 ماه با امکانات کامل در اختیار قرار می گیرد.
شاد و پیروز باشید