تیکت ثبت نمایید،یا باکارشناس آنلاین گفتگو کنید

همواره همراهتان هستیم

سامانه آنلاین پشتیبانی چیست؟

10 ماه پیش

سامانه پشتیبانی فناورانه یک پرتال  ابری و تحت وب  و جایگزین نرم افزار های کنترل از راه دور مثل Team Viewer و   AnyDesk  است .

با این تفاوت که در داخل ایران میزبانی می شود و تحت تاثیر اختلالات  قطع اینترنت بین الملل و تحریم و نمی گردد

این ابزار سالها است با نام SGSC  توسط شرکت های همکاران سیستم نیز بکار گرفته می شود 

نسخه پیش رو بروز ترین نسخه و دارای امکانات بیشتری از قبیل:

  • کاملا فارسی سازی شده 
  • امکان گفتگوی مستقیم هلپ دسک با کاربر و ارسال و دریافت فایل 
  • قابلیت مستندات سازی و یادداشت برای هر اتصال در پرتال
  • مدیریت اتصالات مشتریان و دسترسی ریموت تحت وب از هر کجا 
  • امکان اجرای انلاین دستورات کامند لاین ، بدون نیاز به ریموت و تحت وب
  • گزارش آنلاین از وضعیت سخت افزار و مانیتور نرم افزار های نصب شده
  • امکان برگزاری وبینار آنلاین و جلسات سازمانی
  • شخصی سازی ابزارک برای اتصالات خاص 
  • تایم لاین پشتیبانی
  • رکورد اقدامات انجام شده
  • و...
  • می باشد

این نرم افزار کاملا امن بوده و کلاینت ها برای اتصال به سرور  از متد رمز نگاری E2EE بهره می برند  . لاگین در پرتال از رمز یکبار مصرف 2FA  پشتیبانی میکند .

این سامانه به دو صورت ابری ( اشتراکی) و یا به صورت اختصاصی ( هاست ) در سرور های شرکت های بزرگ قابل پیاده سازی است 

جهت دریافت اشتراک لطفا با ایمیل سازمانی به ما تیکت بزنید 

 

نمایش دموی آنلاین سامانه 

لینک سامانه : https://r.ictsupport.ir                       کاربر: Demo@ICTSupport.ir                         کلمه عبور :    Demo123

                           

 

* لطفا جهت درخواست  نصب به صورت لوکال و روی سرور های داخلی سازمان از طریق تیکت با ما مکاتبه نمایید .

**در صورت نیاز به منظور آشنایی با امکانات سامانه ، برای مدت محدود 1 ماه با امکانات کامل در اختیار قرار می گیرد.

 

شاد و پیروز باشید